»Pogovarjali smo se o nadgradnji, dodatnih sektorjih, ki bi vstopali v izbrano kakovost.«
»Razmišljamo o tem, da bi spreminjali lokacije, da se ne držimo samo osrednje Slovenije. Da trgovci ne bodo vedeli, v kateri regiji, kateri dan, lahko pa bodo predvideli teden.«
»Tega ne počnejo zgolj zaradi košarice, to so vedno delali in bodo tudi v prihodnje. Tu ne gre za kartelno dogovarjanje.«
»Menimo, da je ukrep dosegel svoje pozitivne učinke, saj je zniževanjem cen v osnovni košarici omogočil najranljivejšim skupinam dostop do hrane po dostopnih cenah.«
»Gotovo so trgovci rezultate tudi izkoristili sebi v korist, ampak želeli smo doseči to, da ponudijo 15 izdelkov po nizki ceni znotraj ponudbe vseh izdelkov, ki jo imajo. To smo dosegli.«
»S prenovljeno spletno stranjo želijo tudi dvigniti zavedanje vseh v verigi od kmeta do potrošnika, da kupujemo odgovorno, da se zavedamo posledic dviga cen in da smo pri tem tudi bolj pozorni in kritični pri samem nakupu hrane.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju